ارباب ذهن خود باشید

پیام های سابلیمینال برای ایجاد باور های جادویی و مثبت از تکنیک قدرتمند تلقین استفاده میکنند. پیام های سابلیمینال ضمیر ناخوداگاه شما را برنامه ریزی میکنند تا با کنار گذاشتن رفتارها و باورهای محدود کننده ای که مانع خوشبختی شما میشود شما را به موفقیت برساند، که به تبع آن فرد اعتماد به نفس بالایی نیز پیدا میکند. با استفاده از سابلیمینال ، جذب ثروت، رنگ چشم، اندازه و رنگ مو، اندازه قد و یا حتی اجزای مختلف بدن را میتوان تغییر داد. ✔ کانال تلگرام ما arbabzehn@

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 91
  • بازدید کل : 414752

سابلیمینال جذب ثروت و افزایش درآمد


سابلیمینال جذب ثروت و افزایش درآمد

✅سابلیمینال جذب ثروت و افزایش درآمد✅

ذهنتان را برای جذب پول نجومی برنامه ریزی کنید

چرا قبلا پول و ثروت وارد زندگیتان نمی شد؟
چرا قبلا در موقعیت های قرار نمی گرفتید که از پول و ثروت صحبت شود؟
چرا تا قبل از استفاده از این فایل موقعیت های شغلی برایتان پیش نمی امد؟
چرا قبلا با افراد ثروتمند تا این حد دیدار نمی کردید؟
و از همه مهم تر اینکه چرا قانون جذب تا امروز برایتان کار نمیکیرد؟

 

قانون جذب ثروت یکی از قوانین حاکم بر جهان هستی می باشد. شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که چطور می‌توانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. تنها راز جذب ثروت فوری نوع فکر کردن و نگرش شماست. اگر به فکر جذب فوری ثروت هستید و می خواهید با استفاده از رمز و راز قانون جذب فوری ثروت پول و ثروت فراوانی را به سمت خودتان جذب کنید باید نوع نگرش و افکارتان را تغییر بدهید.

 i8si_111.jpg (700×361)

عموماً افراد ثروتمند دنیا دارای گروه های مخفی هستند و جلساتی را برای خود تشکیل می دهند تا با هم قوانین و رموز جذب ثروت را به اشتراک گذارند. بعضی از آن ها کارآموزانی را به شاگردی قبول می کنند و به آموزش آنها می پردازند. یکسری از محققین تحقیقاتی را انجام دادند و مشاهده کردند که راه های جذب ثروت و قانون جذب که افراد به پول و ثروت زیاد دست پیدا می کنند چیست. چطور می شود که انسان از قوای دماغی، ذهنی و فکری استفاده کرده و به یک ثروت، پول، زندگی عالی و فوق العاده دست پیدا می کند؟ امکان دست یابی به یک ثروت بی کران چطور میسر می شود؟

mh9j_untitled-1.png (681×238)

yqjy_6+6+6.png (1350×187)

✅ اولین سوالی که به ذهن کاربر میاد اینکه چطور امکان داره چنین چیزی ؟

قبل از اینکه سوال پاسخ بدیم سابلیمینال توضیح میدیم که چی هست و چطوری ساخته میشه به طور خلاصه (یک فایل صوتی که دارای امواج مغزی، به همراه یک سری از تاکیدات مهندسی شده که به صورت فرکانس های پایین ذهنی در آمده اند و برای ساخت باور های جدید در ناخودآگاه استفاده میشود.) (سابلیمینال به واسطه همکاری آهنگسازان خبره و روانشناسان متخصص در برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه ساخته می شوند.)

 

✅ این فایل سابلیمینال چگونه ذهن شما را برنامه ریزی می کند؟

✔ در این  فایل سابلیمینال ، جملات تاکیدی دقیق و قدرتمندی بیان می‌شود که از طریق ضمیر ناخودآگاه شما جذب می‌شود و پس از مدت کوتاهی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد.

✔ این جملات تاکیدی پنهان در حقیقت ضمیر خودآگاه شما را که در برابر تغییر مقاومت می کند دور می زند و در نتیجه مانعی برای ورود آنها به اعماق ذهن شما وجود نخواهد داشت و تکرار آنها سبب ایجاد اتصالات عصبی جدید در ضمیر ناخوداگاه شما خواهد شد.

✔ برای استفاده از فایل های صوتی سابلیمینال مسیج باید به این نکته توجه داشت که تکرار آن سبب کسب نتیجه بهتر از این فایل می‌شود. با تکرار است که ذهن ناخودآگاه شما دوباره برنامه‌ریزی می شود و در نتیجه واقعیت‌های جدید زندگی آنگونه که شما دوست دارید شکل خواهد گرفت.

✔ وقتی شما شروع به شنیدن این فایل می‌کنید متوجه ایجاد تغییرات در ذهن و باورها و عملکردتان می شوید و به تدریج که فایل ها را بیشتر می‌شنوید پذیرش پیامهای سابلیمینال در ضمیر ناخودآگاه افزایش می‌یابد و تاثیرات آن در دنیای اطرافتان عمیق تر و قوی تر می‌شود.

 i7e7_96ab522771106e1abcfb9bb2af40c64e.jpg (600×313)

قدرت واقعی شما در استفاده از ضمیر ناخودآگاه شماست و ضمیر ناخودآگاه شما توانایی رساندن شما را به هر هدفی دارد. بنابراین با دسترسی به ناخودآگاه و بارگزاری مجدد آن به راحتی می توانید اهدافتان را محقق کنید و به آرزوهایتان برسید. در این روش عبارات تأکیدی دقیق و قدرتمندی بیان می شود که با استفاده از هیپنوتراپی از طریق ضمیر ناخودآگاه شما جذب می شود و پس از مدت کوتاهی به واقعیت زندگی شما تبدیل خواهد شد.

این عبارات تأکیدی پنهان در حقیقت ضمیر خودآگاه شما را که در برابر تغییر مقاومت می کند دور می زند و در نتیجه مانعی برای ورود آنها به اعماق ذهن شما وجود نخواهد داشت و تکرار آنها سبب ایجاد اتصالات عصبی جدید در ضمیر ناخوداگاه شما خواهد شد.

 

✅ نتایجی که در یک تا ۳ ماه استفاده از سابلیمینال جذب ثروت به دست خواهید آورد "

  • تاثیر بر ناخودآگاه برای از بین بردن باورها و موانع درونی جذب ثروت
  • ارسال فرکانس های جذب کننده ثروت به کائنات
  • تنظیم ارتعاش درست برای جذب ثروت و فراوانی و رفع موانع بیرونی موجود
  • افزایش برکت و فراوانی در زندگی
  • شناخت بهتر فرصت ها و استفاده از آنها برای کسب پول
  • افزایش انگیزه و امید به کار و درآمد و جذب پول
  • تقویت باورها و افکار ثروتمند کننده
  • ایجاد نگرش صحیح نسبت به پول و کسب و کار و …

15kd_+6+6+6++6+66+665.jpg (722×432)

 

شاید بپرسید : چقدر طول میکشه تا شروع نتایج ؟
ببینید دوستان ، برنامه ریزی ناخودآگاه در افراد مختلف ، متفاوت است

به این نتیجه رسیدیم که :
ناخودآگاه برای برنامه ریزی شدن توسط سابلیمینال به ۲الی3 ماه زمان نیاز دارد. این یعنی ۲ ماه طول میکشه تا شروع نتایج رو ببینید.

چطور باید از سابلیمینال استفاده کنم؟

همچنین به طور کلی باید روزانه بین۶۰ دقیقه به سابلیمینال گوش بدیم 

در این روش ما سابلیمینال رو به ۳ بار در روز تقسیم بندی میکنیم.

۱-صبح بعد از بیدار شدن به مدت ۲۰ دقیقه به فایل گوش میدهیم.

۲-ظهر بین صبح و شب به مدت ۲۰ دقیقه به فایل گوش میدهیم .

۳– قبل از خواب به مدت ۲۰ دقیقه به فایل گوش میدهیم.

 

4ryf_untit55led_1.png (1080×424)

بعد از خرید ، این فایل سابلیمینال چطور به دستم میرسه؟
خب این هم یکی از مزیت های این سابلیمینال است چون شما میتونید فایل رو بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین توسط هر کارتی ، سابلیمینال و فایل هارو همون لحظه دریافت و دانلود کنید .


مبلغ قابل پرداخت 200,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 6271

برچسب های مهم

تو درست همان چیزی می شوی که به آن فکر می کنی ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما