ارباب ذهن خود باشید

پیام های سابلیمینال برای ایجاد باور های جادویی و مثبت از تکنیک قدرتمند تلقین استفاده میکنند. پیام های سابلیمینال ضمیر ناخوداگاه شما را برنامه ریزی میکنند تا با کنار گذاشتن رفتارها و باورهای محدود کننده ای که مانع خوشبختی شما میشود شما را به موفقیت برساند، که به تبع آن فرد اعتماد به نفس بالایی نیز پیدا میکند. با استفاده از سابلیمینال ، جذب ثروت، رنگ چشم، اندازه و رنگ مو، اندازه قد و یا حتی اجزای مختلف بدن را میتوان تغییر داد. ✔ کانال تلگرام ما arbabzehn@

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 89
  • بازدید کل : 417872

چگونه فایلهای سابلیمینال را گوش دهیم؟


چگونه فایلهای سابلیمینال را گوش دهیم؟

 

فایل‌های سابلیمینال مسیج به شکلی تهیه شدن که می‌توانید به راحتی و در زمان‌های محتلف به آن‌ها گوش دهید و تاثیرات آن را در زندگی خودتون ملاحظه کنید.

با این حال برای اثر بخشی بیشتر بهتر است چند نکته را رعایت کنید.

برای نتیجه گیری بهتر حداقل روزی یکبار به موزیک‌های بی کلام سابلیمینال گوش دهید. این کار برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شما ضروری است.
شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به آهنگ‌های سابلیمینال گوش دهید و برای تکرار گوش دادن فایل‌های سابلیمینال در روز مشکلی ندارید، ولی توصیه می‌کنیم حداکثر سه مرتبه در روز به فایل‌های سابلیمینال گوش دهید.

از مهمترین ویژگی تلقین با پیام‌های پنهان سابلیمینال استفاده از آن‌ها در شرایط مختلف زندگی است.

در صورتیکه شما قصد دارید بهترین و بیشترین نتیجه را از گوش دادن به فایل‌ها کسب کنید. بهتر است زمانی از سابلیمینال استفاده کنید که کارهای سنگین انجام نمی‌دهید.

کارهای سنگین باعث می‌شوند تا تمام تمرکز شما به آن کار معطوف شود؛ و کم شدن تمرکز حواس مانع از انجام درست کارهایتان می‌شود.
مطمئناً شما برای انجام بازی فوتبال یا تیراندازی، موتورسواری و… تمام تمرکز و هوشیاری خود را نیاز دارید.

برای نتیجه گیری بیشتر در زمان تغییر ضمیر ناخودآگاه بهتر است رفتار و فعالیت روزانه شما هم با آن موضوع ارتباط داشته باشد.

به عنوان مثال: زمانیکه سابلیمینال درمان چاقی را گوش می‌دهید. سبک زندگی خود را هم برای رسیدن به اندامی ایده آل تغییر دهید.
ورزش کنید، رژیم و تغذیه مناسب انتخاب کنید تا سریعتر به خواسته خود برسید.

و برای تأثیرگذاری بیشتر آهنگ‌های سابلیمینال حتماً از هدفون استفاده کنید. بدون هدفون هم می‌توانید از تلقینات پنهان سابلیمینال استفاده کنید، ولی گوش دادن به فایل‌ها با هدفون تأثیرگذاری آن را بیشتر می‌کند.

  انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1622

تو درست همان چیزی می شوی که به آن فکر می کنی ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما